tiistai 26. marraskuuta 2013

OIJOI, MITÄ SÄ TEET?


Poika istuu bussin perällä,
viimeisessä penkissä.

Kuoppaista tietä
bussi mataa
joka päivä
samaa rataa..
-Sitten
 huomasi
Sinut.

Mietin minne sä meet?
Mitä sä teet?
Oijoi
oijoijoo..
minne sä meet?

Sun vaalea kiharapilvesi
sokaisee..

Voi katso tänne,
täällä mä oon!

Bussi  jatkaa vaan kuoppaista tietä  kulkuaan..
ja tuhat tähteä
pääsi päällä nään!

Oijoijoo..
niin  nään, joo..

Kohta bussista mun jäätävä on..
katso tänne, täällä mä oon!
Minne sä meet,
mitä sä mulle teet..
oijooih!
¤

Hihih,tämä runo tupsahti yön pimeänä hetkenä ja tiesin heti, mille kuvalle runo tulee..
Nykyään runot syntyvät yöllä ja niinpä on yöpöydällä oltava kynä ja paperia..
mukavaa talvista tiistaita

toivottaa  Maireanna


1 kommentti:

Amalia kirjoitti...

Se on varmaa rakkautta, tai jotain muuta sisäistä kutinaa mitä ei voi raapia ;)